English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
Volume: 4 Issue: 2,
12/31/14
Year: 2014
Research Articles
Research Article
1. SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM
Ayla Topuz Savaş
Research Article
2. TÜRKİYE’NİN YENİDEN YAPILANMA SÜRECİNDE TELEVİZYON: 12 MART 1971 SONRASI DÖNEMDE TELEVİZYON YAYINCILIĞININ KONTROLÜ VE YAYGINLAŞTIRILMASI
Süleyman İlaslan
Research Article
3. KÜLTÜR, TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE HALKLA İLİŞKİLER: KUZEY KIBRIS, TELSİM (VODAFONE KIBRIS) ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Nuran Öze
Research Article
4. BİR DİJİTAL AKTİVİZM BİÇİMİ OLARAK SLAKTİVİZM: CHANGE.ORG ÖRNEĞİ
Ceren Yegen
Research Article
5. YURTTAŞIN ÜRETTİĞİ İÇERİĞİN ANA AKIM MEDYADA KULLANIMI: “HABER SİZSİNİZ” PROGRAMI ÖRNEĞİ
Recep Ünal
Issue Files
Issue Full File
Archive
Volume: 3 Issue: 1,
6/1/13
Volume: 4 Issue: 1,
6/1/14
Volume: 4 Issue: 2,
12/31/14
Volume: 5 Issue: 1,
6/1/15
Volume: 5 Issue: 2,
12/31/15
.
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.